21:57 Här sitter man och skäms

Ja, jag borde fan inte få blogga... Men ni som har en blogg vet nog allt hur svårt det är att alltid uppdatera.
Fyn fan på mig helt enkelt. Tvi tvi.

Men så går vi vidare till vad jag gjort idag. Förmiddagen har jag inte gjort något alls. Sen knallade jag iväg på bio, såg Sherlock Holmes för andra gången. Hela kvällen har jag ägnat på den lilla toaletten hemma hos min moder där jag sorterat mitt smink i ordning och tvättat mina sminkborstar. Kul liv helt enkelt.

Däremot fick jag höra någon gång att man ska låta sina sminkborstar stå nedåt efter att man tvättat dem, detta för att vattnet inte ska lösa upp limmet som håller ihop själva stråna i borsten. Krångel. Men flitig och kreativ som jag är kom jag på något genialt. Stort glas, en jävla massa gem och ännu mer tejp. Listat ut hur jag gjorde än? Ne, trodde väl det. Så jag plåtade det. Jag vet, tacka mig senare.

Jag är så jävla smart.

Titta vad fint jag gjorde det! Okej, kanske inte så väldigt fint, men det skulle ju få plats med alla jävla bortar också.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback