21:46 Ishizaki flyttar ut

Nu har jag blivit upphämtad av pappa, Moa har gått hem and the party is over. No more FF. Fast tro nu inte att jag på riktigt festat... jag är för kool för sånt skit. Har idag gått på träningen och sen har jag och MOa kollat på "life of Ryan weekwend break", vilket typ handlar om Ryan Sheckler... som är världens drama-queen. Helt sjukt. Både jag och Moa konstaterade att om någon någonsin säger att det endast är tjejer som har mycket drama i livet så måste vi seriös visa dem Life of Ryan. Bitchin' serius. Igår köpte jag några plagg på några härliga reor. Fotar och visar imorgon tror jag. Tjohej tjohå, nu vet ni det... Jag är förjävla trött just nu asså.
Håret är kaoz just nu. TJOHÅ VAD SKOJJ!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback