19:17 Idag började skoljäveln...

Som rubriken lyder så är jag inte ett direkt fan av skolan, fast motivationen har höjts lite nu när man har bytt skola! Har hamnat i en gryyym klass och vi har tillochmed ett akvarium med fem fiskar. Glenn, Sally, Svante och två till fiskar... awesome, right?
Fick också en dator av skolan, dagen till ära! nejmen, den lät jag vara i skolan då den inte var laddad och vi vick inga laddare. Men grymt äre att veta att man har en macbook som väntar på en. Nu tänker jag fortsätta vara på bra humör och spela lite ukulele och så får ni hare skitgrymt!
Det började relativt seriöst...

Sen gick det utför... ganska mycket...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Saknar dig Anna!! Det var fett tomt i klassen idag och på franskan var det ovanligt tyst ;( vi ses snart hoppas jag <3 <3 <3

2012-01-10 @ 20:57:04
URL: http://coolasystern.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback