19:04 Då var årets sämsta dag överstökad

HERREGUD. HELVETE. SHIT JÄVLA POMMES.

Okej, såhär. Idag har jag rätten att vara så jävla pissed. Jag har rätten att inte blogga utan något klagomål. För idag har jag haft den värsta dagen på året. 

Den börjar finemang, eller ja... alleles för stressigt på morgonen, men i fought it through. Sen fick jag vänta på bussen för länge (12 min) för att jag var tidig. Suck. Däremot höll jag modet uppe, åkte till skolan för att kämpa mig igenom en och en halv timme SO, som är en smärre pain in the ass. Jag kyckades trots att jag va på tok för trött. Sen hade vi musik, vilket var helt OK. Däremot stormade vår mentor in i slutet av passet och sa att vi skulle ha håltimme istället för idrott. Tjohej tjohå tänkte alla... och så bar det av till nacka, eftersom vi skulle ha lunch precis efter så hade vi 2 tmmar ledigt om inte mer. Vi var där, hade det en aning trevligt. Dock fick vi springa till bussen. När vi kom tillbaka... VAR MINA NYCKLAR BORTA. Party in the house typ. Jag fick lov att åka TILLBAKA till nacka forum på matten och leta i i princip alla affärer, för att sedan åka tillbaka och ha franska i en timme... när allt jag egentligen ville vara att dö och åka hem. Lättare sagt än gjkort så gick jag igenom hela jävla nacka forum för att titta i alla skrymslen och vrån. Ingenting någonstans, ingenting i någon affär. Jag återvände till skolan - försent - och hade varken dator eller franskabok, vilket gjorde allt jättejobbigt (allt låg ju då i skåpet). Sen efter franskan tog jag mig hemmåt, somnade i sängen på en kvart och vaknade för en kvart sen. Inte bra. Dessutom fick jag höra av pappas fru Anna att hon hade fått ett samtal från en vaktmästare i Tollare idrottshall. "Jag har hittat dina nycklar". Oc för er som inte är tillräckligt upplysta... så ligger tollare idrottshall tio meter ifrån våran skola. Så...



SKDVJNARSKGJNWEJSKXBCFH ENSSDJGTHMBSVHORU RKNE,FCMRT DDNFFDNMUH XNAÖ OESJIEGHB SIÖGF.

HEEEEEELVETEEEES JÄÄÄÄÄVLA BAAAAAAAJS AAAAPPAAAAAA! FAN FAN FAN FAN.  JAg sprang omkring i en jävla timma i hela nacka för att få reda på att de är TIO METER IFRÅN MITT KLASSRUM! AAAAAAAAAH. Nu ska jag nig duscha av mig skiten. Men ha den dålig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback