18:17 Någon som vet vilken lakrits som är godast?

Eller snarare minst äcklig i mitt fall. Jo, för er som läst min bloggett tag kommer kanske ihåg att jag slog vad med min lådsasfarsa Per om att jag skulle lära mig jonglera innan årskiftet. Om inte... så skulle jag bli tvungen att käka en påse lakrits. (Och för er nu som inte fattar så är lakrits nog det vidrigaste som finns i min värld). Guess what? JAG KAN INTE JONGLERA. HELVETE. Så om några dagar kommer Per komma hem med en påse lakrits och jag kommer spy. Usch.

To refresh your memory:
Idioten Anna slår till igen.

Kommentarer
Postat av: Moa Fisk

Jag måste seriously vara med.

2012-01-08 @ 19:21:00
URL: http://weirdhair.blogg.se/
Postat av: Ippa & Juli

Hahahahaha, du är körd... Men lakrisal e faktist gott! (Inte enligt Julia då men)... fråga om du kan få äta ett vpaket lakrisal, det e typ som dextro. Och det gillar du ju :D

2012-01-08 @ 22:08:19

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback