13:39 Trött och sugen på att klaga

Får ni också ibland den där känslan att man bara vill klaga på allt när man är lite down. Men om man gör det så kommer det bara någon korkad vuxen som förmodligen inte varit tonåring och säger "Var tacksam över det du har! Det är inte alla som får mat på borden tre gånger om dagen!!" Nähe, bitch-tant, det skiter jag i, jag är på dåligt humör och vill klaga. Just då spelar inte det någon roll om jag får fudgin mat på bordet eller inte. Jag ska klaga. Punkt. Slut. Så här får ni en okomplett lista på sånt som jag inte är så värst glad över, eller som jag vill ha:

För det första så vill jag verkligen ha en pojkvän. Och ja, då menar jag en såndär perfekt pojkvän som i filmer eller som han i Taylor Swifts musikvideo "you belong with me", när han bär omkring på en lapp där det står "I LOVE YOU" på. Han tar fanemej med den till balen! Kort och gott en pojkvän som är värst underbara gentlemannen och ger sin tjocktröja till en när man fryser, som lär mig att spela typ MW2 eller CoD, som alltid finns där mitt i natten när man behöver tröst, som vet allt om en och speciellt vet hur man kan göra mig glad. En sån pojkvän vill jag ha. Sen så skulle det inte sitta fel med att slippa det där förjävla svenskaprovet på fredag, och att få glass i mängder istället! Pengar vill jag ha så att jag har råd att köpa den så väl önskade garderoben med kläder. Jag vill ha MASSA kläder... nu nu nu! Sen så kan jag tänka mig en kram, inte en såndär töntig kram, utan en stor bamsekram, och kanske lite chokladpudding. Att man kan få slippa mensverk och magsjukor (då jag blir magsjuk minst en gång varje vinter pågrund av att jag biter på naglarna). ATT JAG SLUTAR BITA PÅ NAGLARNA.
Jag vill ha en egen ENORM äng som jag kan vara helt ensam på och bara tänka, eller att den där perfekta pojkvännen följer med isåfall. Jag vill det där perfekta, volymiga håret... och en nya hårspray. Med pengarna som jag nämnde förut skulle jag också köpa en kigurumi, eller flera stycken faktiskt, som jag sedan skulle ge bort till random kids som jag blir fadder till i typ brazilien eller ghana. Jag vill inte ha någon jävla kyckling till middag på månader, tack, istället kan jag leva på Quorn á la kycklig. Jag vill ha en iPhone 4s så att jag slipper hålla mig social med mina vänner då iPhonen har Siriiiiii! Jag skulle  vilja ha den där turen att bli hittad som ung av något bolag som gör mig till skådis, eller att jag har värstaste sångrösten som får alla att dö av avund, så att jag enkelt som en pannkaka skulle kunna få ett skivkontrakt. Fast då måste jag vara en bra låtskrivare, så vi lägger till det med. Men ärligt talat så vill jag främst av allt vara sådär helvetes jävla lycklig som vissa har turen att vara. Det behöver inte hålla i sig i typ flera år, men typ sådär riktigt jävla lycklig för en vecka eller två. Det vore prizeless.

Om du nu lyckats ta dig igenom min osammanhängande klagotext så är du värd en såndär bamsekram och en jävligt stor applåd från en hel arena.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag håller med dig om typ allting! Speciellt pojkvänsdelen... <3

2011-11-20 @ 16:54:14
URL: http://coolasystern.blogg.se/
Postat av: Agnes

P.S. du är skyldig mig en bamsekram och en jävligt stor applåd ;)

2011-11-20 @ 16:55:01
URL: http://coolasystern.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback