00:04 Några saker som jag alltför ofta tänker på

1. Hur jag kommer bli som vuxen.
Jo, man har ju tänkt sig att man blir en normal morsa med några barn osv... Men seeen så kommer mina kompisar (och ja, jag pekar ut dig SAGA) och säger att jag kommer bli en extremt ensam, kristen gubbe som kommer hålla i "hallelujah-kören" i en liten kyrka. Så nu börjar jag faktiskt inbilla mig det! Tragiskt.

2. Att någon stirrar på mig när jag ska sova.
Usch, paranoida Anna tar över min kropp en gnutta för mycket. Jag är nog schitzofren.

3. Att Freddie från "nightmare on elm street" ska döda mig när jag sover.
No explination necessairy.

4. Att jag ska drömma att jag dör, och därför dö på riktigt i sömnen.
Än en gång, paranoida Anna.

5. Kläder.
I'm obsessed. Can't get enough. AH.

Jag tycker synd om mig själv när jag läser igenom det här. Jag är en tragisk människa.

online gif creator
My emotions atm.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback