Äntligen 14

Jo, jag fyllde ju faktiskt år i torsdags, tro det eller ej. Självklart har jag varit lat (för lat) de två senaste månaderna, och har därför inte bloggat över huvud taget. Jag hade dock tänkt att börja nu igen, eftersom Alva av någonb anledning tvingar mig ;) Skit samma, jag visar er bilder från min födelsedag istället, och från igår, eftersom jag firades av nära och kära. Bilder får ni eftersom det förmodligen är det roligaste med det här inlägget...

Jo, förresten, jag fick såpbubbler i present.. Så det finns ca en miljon bilder på en massa bubbler :S

Enligt mig, speglar den här bilden min personlighet ganska bra. Skitball man kan vara asså!

Koolt :D

Det finns för många coola bilder på bubblor..

Amen, där är ju skolan också! Prima med tre flaggor sådär :D

Min favorit, helt klart.

Ganska tufft


Ännu tuffare

Irma, lika konstig som alltid (det här är ifrån igårkväll)

Anna = Absolut inte linslus... nonono ;)
Blev lite mycket bilder.. Och jag skippade trots allt bilderna från stranden (eftersom ingen av dem är särskilt smickrande). Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback