22:47 and guess who's back?

HELVETE VILKEN FET JUL!
Visst, jag var fett sjuk, men ändå. Jag kollade typ på tv hela dagen, övergödde mig själv med godsaker och fick grymma julklappar. Bortsett från att jag är pank nu till mellandagsrean (vilket suger btw) så är allt helt jävla prima!

Någon som vill se mina julklappar? Såklart ni vill!

Muminmugg med hattifnattar. aaaawesome.

En typ... tröja. Stickad tröja.

En... sidensjal...? (??????????)

Nagelfixarkit. Helvete, familjen kommer med små hemliga signaler att jag måste sluta bita på naglarna.

Parfym och body lotion med samma lukt. Ållrajt, jag luktar tydligen inte bra heller.

Ett massa smink, i en låda. Nu kan vi alltså dra slutsatsen att mina naglar är fula, jag luktar illar och mitt utseende måste tydligen bättras på. Tjohej.

Asrandum bok.

Såkallade "söta" matchande vantar och mössa. Antar att vantarana är finare än de svarta jag har just nu?

Och till sist LÖ GRAND FINALE!
EN FUDGIN' HUDSON-UKULELE! CP-RYCK OCH TOTAL FREAKOUT. AH!
Jag kan tamejfan inte sluta le när jag ser den. Nu måste den döpas, precis som jag gjort med alla min andra precious saker som jag äger. Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker den ska heta Agnes.

2011-12-27 @ 11:22:12
URL: http://coolasystern.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback