22:52 En misslyckad cykelfärd

Har i alla fall varit med Alva idag. Asså shit vad vi har klantat oss idag. Vi tog min fabulösa postcyckel för att åka till slussen, i småregn. Vi tog med oss ett stort paraply i väntan på att regnet skulle lugna sig, men istället blev det bara värre. Det slutade med att jag, som aldrig lärt mig skjutsa någon annan på en cyckel förut, fick köra i spöregn med Alva på pakethållaren. När vi kom hem var våra skor fyllda med vatten och våra byxor gick knappt att ta av för att vi var så blöta. Min tröja bytte dessutom färg... Men efter det så chillade vi till max i soffan med varsin kopp te mixat med ett töntigt nikelodeon program, som det dessutom var maraton på. Urk. Det sög.

Shit samma, bilder från dagen? Varsegooo..

Sen tog Alva självklart värsta bilden från min balkong, så jag snodde den. Höh.
Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback