19:46 Känner mig en smula omotiverad utan mig kamera...

Är totaldeprimerad över kameran just nu. Så, boohoo på mig. Sen så måste jag bara prata lite om The voice konserten på UNG 08.



Asså shit vilken överskattad sopfestival. Man går dit för att betala skiten av sig på alla junkfoodställen man måste gå på för att man bor ett jävla halvklot från själva festivalen. Allt förutom skitfula tatueringar kostar typ, och så självklart alla saker man kan vinna, men som ingen någonsin vinner... Känns så himla onödigt? Vill man gå dit för att kolla på en massa wannabe-fjortisar i tioårsåldern med versta peddosmilet, så visst. Men annars? 
Sen självaste the voice konserten. Jag var där förra året, och tyckte att det var jätteroligt. Men ärligt talat. Man stod i två timmar bara för att få se typ Flo Rida, som man dessutom inte kunde se i alla fall för att man stod så jävla långt bak. Också något som är sjukt överskattat. Dessutom får man extremt många peddoblickar från en massa överfulla typ 20-åringar som dansar och slåss. Läskigt. 

Ni kan dra den slutsats att jag inte tänker gå på The voice i år, och har dessutom inte besökt UNG 08 heller. Är inte värt det. Självklart kommer säkert många som kollat på konserten eller älskar UNG 08 kritisera mig hårt och säga att jag stämlar hela festivalen och att jag kränker dem som är där. Men nej, detta är endast min åsikt, och meningen med detta är inte att ni ska ta åt er av det. Jag hade bara lust att skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: LG

Kanske dags att börja skriva?

2011-08-27 @ 16:48:53

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback