When the sun rise

Jo, idag fick jag och Moa för oss att vi skulle ha picnic (?), så vi tog en jäkla massa saker och två filtar och satte oss på den stora gångbryggan utanför mitt härliga hus. För just då hade solen krypit fram bakom de extremt tunga och tjocka molnen som vilade över oss i morse. Asnice om ni frågar mig!
Jag antar att det var runt 15 grader, för jag kunde helt oberört gå omkring i t-shirt till det började blåsa ganska mycket, det tyder definitivt att våren är här (typ).

Jag kan tänka mig att vi tog över 600 bilder, så ENJOY SOME OF THEM!

Kladdig och härlig runt munnen, det är jag det!

När det var som mest fiskmåsar.. Moa höll på att dö av rädsla eller något.

Dessutom en väldigt fin bild som jag tog! :D


Så kool som bara Moa kan vara


Lyckad hoppbild... (kan diskuteras)

En pic på min nya jacka

Jag älskar den hära, lite "join the movement" typ..



Finemang serru..

För er som inte fattar så är knapparna ögon...

Ser ut som att jag har ett ton smink... vilket jag inte har, endast mascara och ögonskugga.

Att bjuda på sig själv är alltid trevligt, right?

Awesome, right? Nejmen, Moa lyckdaes snappa upp min snygga jackfygning... Det blev nämligen lite blåsigt.

Och dessutom... Detta är nog den mest awesome bild jag sätt på länge, är den inte bara underbar?

Jo, som jag sa... Mycket bilder, men det är väl som ursäkt för min dåliga uppdatering. Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback