Vi skulle göra succé som professionella bildhoppare

Lite små bilder från festen :D


Den godaste tårta jag någonsin ätit, för jag gillar inte tårta så värst..

Moira får inte längre vara med i min klubb för ofotogeniska personer. Jag har nog aldrig sett en finare bild på henne!

Födelsedagbarnet serrni!

En av de fina presenter som jag och Moa gav, awesome huh?

Och av någon anledning så föll jag pladask för Agnes underbart messy dockskåp, det ser ju för härligt ut!

Och det är nu våra utebilder kommer, vilket är runt 300 stycken..


Allmänt snyggt.. :D




Inte för att själa all uppmärksamhet, men jag kan tydligen inte hoppa normalt... :S

Älskar salivstrålen i min mun, ser vidrigt, men charmigt ut... :D

Agnes är för härlig på den här bilden :D

Sånt här är nice.. afst det borde du edan fattat med tanke på att Moa gör (y)

HAELBOP!

De där svanarna hade typ damp.. :S



Sen avslutar vi med den underbaraste bilden av dem alla :D

Det var typ den festen i helhet.. Det var grymt roligast utomhus ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

FÖR härligt!!! Vill tillbaka! <3 :D

2011-04-13 @ 20:56:44
URL: http://coolasystern.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback