Amen tjena!

Ja, jag har varit på teater nu ikväll, så jag har inte varit i så nära som en dator, och därför inte bloggat. MEN nu är jag här! Dock har jag inget vettigt alls att säga, så det är bara att "njuta" av någrsa bilder från rasterna idag. (woho!)


Saga och Moa :D

Jag försöker verkligen komma på vad jag håller på med, men jag har verkligen ingen aning..?

Alex var med oss ett tag också :D

Jag slog mig själv där, fast Moa hann inte snappa upp det :(

Nej, jag vet inte heller vad han gör..

Ja...

Sorgligt nog så var Moa lite kameraskygg idag.

Har ingen aning varför han ser så bekymrad ut men.. jaja ;)

Och ja, det var typ det... Sen har jag bara bilder från lunchen, men där var alla så sura för att vi fick vänta på maten i 45 minuter (JA, 45 FREKING MINUTER)
See ya'll!

Kommentarer
Postat av: Fotofulisen (saga, alltså)

Trevligt att du känner dig tvungen att bjuda på mig på bloggen också xD

2011-04-08 @ 21:14:01
Postat av: Anna

Always >:D

2011-04-08 @ 22:38:50
URL: http://randum.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback