Man kan ha kul, och man kan ha tråkigt. Jag har tråkigt.

lovar du att vara ärlig? Yess? Vad skulle det annars vara för kul med dethär?

smeknamn: Har har inget smeknamn, jag är inte tilltäckligt cool :S

beroende av: Sömn..


vad behöver du mest just nu: En skrattattack :D


hur imponerar man på dig?
Man är sig själv, skämtar mycket och har lika sjuk humor som mig! 8D (Du tänker: Jamen, Lilla, arma Anna.. hur hade du tänkt när du sa det sista alternativet? Ingen kommer någonsin ha lika sjuk humor som du...)


brukar du skratta för dig själv? Två bokstäver: J A.

hur svarar du i mobilen: Hallåå? (Till Saga: Vad vill du nu då?)


när mår du bra: När jag är lyckligt kär, inte olyckligt kär... för... då är man väl... olycklig...?


tror du på kärlek vid första ögonkastet: Lite ytligt, men på något vis gör jag nog det... ANNA GOES YYYTLIG!


vad är det värsta du vet? När jag blir busted mitt i natten på en vardagskväll :/


har du bra vänner och äkta vänskap? JAJA! I HEART YOU, MY FRIENDS! ♥


är det okej att gråta: När är det inte okej att gråta? (GE INGA SVAR PÅ DEN FRÅGAN!)


röker du: Jag tål inte röken av en cigarett när jag går förbi, såå... jag skulle inte tro det o.o

 

vad är det viktigaste i livet? Vet inte, att man vågar tro på sig själv och stå upp för den man verkligen är? NEJ, skitsvår fråga...
- Anna Banana

Kommentarer
Postat av: F & K

anna..?

2010-11-27 @ 17:24:14
URL: http://konstigthår.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback