19:15 Jag antar att jag borde blogga?

Men nu är det så att jag har varit upptagen hela dan med att göra... någonting. I alla fall så gick just mitt försök att skriva en ny låt åt sitt miserabla slut och då kom jag på att jag har en blogg. Så jag delar med mig av denna ypperligen trevliga och ointressanta händelse av mitt liv med er. Ikväll kommer en kille som gått på Södra Latin hem till oss på middag för att snacka en massa skoj om teaterlinjen där. Och nej, det är inte någon random snubbe som vi raggat upp på internet. Han tillhör den där komplicerade delen av min släkt som tar på tok för lång tid att förklara. SÅ, då vet ni det. Jag är lite muppig ust nu för att jag inte kunde åka till konståkningen idag. Men äsch, jag kommer nog över det om en stund, jag kanske hade turen att slippa bryta armen, uatn att jag vet det.
Nej, nu börjar jag bli sådär ologisk och irrelevant, så nu ska jag nog gå på toa. hej då.


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback