19:08



1.
Jag har extremt dålig självkänsla, men ganska okej självförtroende. Knas? Jag vet. Dessutom äre många som tror att jag är värsta oblyg, när jag egentligen är raka motsatsen. Jag hatar att skämma ut mig och be goofy, och egentligen blir jag jättegenerad! Jag är bara bra på att inte visa det. Kanske mina 8 år på teater har lönat sig?

2. Jag sover fortfarande med mina gamla gosedjur i sängen. För det första är dem väldigt fina, och för det andra så ser jag inget fel i att ha kvar dem. Mysiga att krama vettni! Fast det är självklart inte så att jag inte kan sova utam dem, jag bara gillar att ha dem där.

3. Jag har varit en såkallad "wannabe". En så mycket extrem wannabe att jag knappt klarar av att kolla på bilderna som ligger någonstans på min dator. Att jag inte skämdes över mig själv? Jag var runt 10-11 tror jag.
Äe men gud, att jag inte skämdes över mig själv?

4. Jag är BEROENDE av mat! Helt seriöst! Så fort jag kommer hem till mig eller någon kompis så bara slänger jag av mig ytterkläderna för att direkt gå till köket och rota sönder alla skafferier och kylskåp. Jävla sjuk unge jag är asså. Jag och Moa har kommit fram till att om det inte vore för att jag har någon slags "smal-gen" i släkten så skulle jag nog vara riktigt jävla smällfet. Jag måste tagga ner på käket asså.

5. Mina framtänder har jättekonstig längdskillnad! Det ser liksom ut som att den ena tanden är avhuggen och är därför kortare än den andra. Folk har alltid kommenterat det, men jag har inte tänkt på det förns förra året! Hur jävla blind får man vara? (Ni får ingen bild...)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback