23:01 Jag vill bara gråta

Har lagt in en ny slags växel av depp-mode. Jag hittade just mitt drömgymnasium, som dessutom är väligt populärt. Efter att ha disskuterat med familjen om att jag ska bli skådespelerska så kom vi in på vilket gymnasium jag borde gå på. Vi kom slutligen fram till att Södra latin är det bästa alternativet. Men så kollade jag upp intagningspoängen. 295 poäng. 295 POÄNG?!?!? Jag började nästan gråta. Dessutom är det ett integningsprov också. Hejdå socialt liv. NU ska jag stiga in i pluggvärlden, för jag är dum i huvet, men vägrar att ge upp. Bajs på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte bli skådespelerska. Du ska bli foto model. TBH

2012-02-03 @ 23:49:06

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter?

Kommentar:

Trackback